صادرات میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

در حال حاضر صادرات میوه خشک توت فرنگی بسته بندی، در بالاترین کیفیت و با نازل ترین قیمت از راه های دریایی و زمینی و نیز هوایی کشور به اقصی نقاط دنیا صورت می گیرد که توانسته تا حدود زیادی بازار این کشور ها را به اختصار خود درآورد.

این روز ها صادرات این میوه خشک بسیار چشمگیر است که باعث ارز آوری به کشور شده و رشد و توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

صادرات میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

مدت زمان ماندگاری میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

مدت زمان ماندگاری میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

یکی از محصولات غذایی بسیار ارزشمند که تمام خواص میوه تازه را به خوبی در خود حفظ می نماید انواع میوه خشک است که توت فرنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و توانسته میوه خشک آن در فصول غیر برداشت به ویژه زمستان جایگزین مناسبی برای آن باشد.

شایان ذکر است که این محصول به دلیل اینکه از بافت سفت تر و نیز رطوبت کمتری برخوردار است از مدت زمان ماندگاری بسیار زیادی نسبت به نوع تازه آن بهره مند است با این وجود که از طعم و مزه بسیار طبیعی و مطابق با میوه توت فرنگی دارا می باشد.

البته ناگفته نماند که اگر شرایط نگهداری آن به خوبی محیا شود می توان آن را به مدت یک سال و یا بیشتر آن را نگهداری و مورد استفاده قرار داد بدون اینکه در کیفیت ظاهری و باطنی این محصول تغییری ایجاد شود.

باید متذکر و یادآور شد که بهترین شیوه نگهداری آن قرار دادن این میوه خشک درون پاکت های کاغذی و یا ظروف در بسته در محیط های تاریک و خنک می باشد که به خوبی کیفیت آن را در حد مطلوب نگه دارد.

قیمت میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

قیمت میوه خشک توت فرنگی بسته بندی

این روز ها قیمت میوه خشک بسته بندی از نوع توت فرنگی بر اساس سطح کیفیت، نحوه عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی، هزینه های تولید، حمل و نقل، سردخانه، بعد مسافت و غیره تعیین و مشخص می‌شود و از آنجا که اغلب قیمت درب کارخانه نسبت به سطح بازار پایین تر و مقرون به صرفه تر است از متقاضیان و مشتریان متعدد و بسیاری برخوردار بوده که مسلماً منافع مالی و اعتباری هر دو طرف معامله در آن به خوبی حفظ گردیده است.

لازم به یادآوری است که خرید این محصول از آنجایی که مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و به راحتی دست دلالان سودجو از آن کوتاه شده و نیز هزینه دلالی آنها کسر گردیده بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر به دست مصرف کنندگان این محصول می رسد که رضایت مندی آنها را در پی خواهد داشت.

البته برای خرید این محصول به قیمت عادلانه و منصفانه مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت اینترنتی منحصر به فرد آن را در بهترین شرایط کیفی و اقتصادی تهیه نموده و به مصرف برسانند که بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما