مرجع خرید آناناس خشک عمده

آناناس خشک عمده ای بسته بندی مخلوط ویژه به صورت ترکیب 11 میوه در مرجع خرید و فروش اینترنتی با قیمت مناسب می تواند بازار داخل را پاسخگو باشد. میوه خشک بسته بندی مخلوط در وزن های 250 گرمی و 500 گرمی بسیار مشتری پسند می باشد و ما این محصول را به صورت معمولی و ویژه وارد بازار آجیل ایران می نماییم. ترکیب به صورت انواع میوه خشک موز، کیوی، شلیل، هلو، آلو، پرتقال، سیب و خرمالو که در کنار انبه، توت فرنگی، آناناس و گاه نارگیل می باشد که متناسب با فصل متفاوت می باشد.

مرجع خرید آناناس خشک عمده

مقدار مصرف مجاز آناناس خشک

مقدار مصرف مجاز آناناس خشک

مصرف مجاز آناناس صد گرم به صورت خشک و یا تازه دارای 360 کالری انرژی دارد منبع غنی از ویتامین ث است و حاوی ویتامین های آ، ای، و گروه ویتامین های ب مانند تیامین و فولات است. مواد معدنی خوبی مانند منگنز، مس، پتاسیم و فیبر را در حد زیاد دارد. قند آن در خشک شده کمپوت آن کمی بیشتر و ویتامن ث در میوه تازه ی خشک شده بیشتر است. آناناس از آن دست میوه‌هایی محسوب می‌شود که نمیتوان فقط به آن به چشم یک میوه پذیرایی نگاه کرد، بلکه یک پیشگیرنده سیاری است که ما را از شر مصرف دارو در بسیاری از موارد رهایی می بخشد.

آناناس در طب سنتی در زیر دسته مواد غذایی سرد و‌ تر قرار می گیرد و این میوه گرمسیری از جمله میوه‌هایی است که حاوی بروملین بوده و به این دلیل آن را یکی از مقوی‌ترین میوه‌ها می‌دانند. بهبود زخم های درونی و کاهش التهاب، از دیگر خواص آناناس است. آنزیم بروملین موجود در آناناس خشک می‌تواند به کاهش ورم، کبودی، درد و کاهش دوره‌ی بهبود زخم ناشی از عمل‌های جراحی کمک کند.

عرضه کننده آناناس خشک عمده

عرضه کننده آناناس خشک عمده

با خوردن آناناس دندان های مقاوم و سالم داشته باشیم زیرا خوردن آناناس به تقویت لثه ها کمک می کند واین امر باعث سلامت دندان ها میشود. اگر دچار فشار خون هستید آناناس یا آناناس خشک بخورید چون آناناس دارای پتاسیم بالا و سدیم کم است که باعث میشود فشار خون در صورت نرمال قرار گیرد.خریدار آناناس خشک می تواند آنرا بسته بندی و با کیفیت بالا عرضه کند.

عرضه کننده آناناس خشک در بسته بندی 500 گرمی و 250 این محصولات یک ترکیب رنگ بی نظیر و ترکیبی از محصولات ترش و شیرین و خوش آب و رنگ را ایجاد می نماید. در بسته بندی با وزن مناسب میوه خشک عمده ای در مرجع خرید و فروش آرین به صورت مخلوط ویژه مناسب بازار داخل بسته بندی و آماده سازی می شود و می توانیم در تمام شهرهای ایران متناسب با ذائقه مشتریان و به درخواست خریداران بهترین ترکیب ها را در وزن های مختلف ارائه نمائیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما