مرکز فروش شلیل خشک فله

میوه های خشک شده در انواع مختلف و بسته بندی های بسیار متنوعی ارائه و به فروش می‌رسند. برخی از این میوه ها عبارتنداز: میوه خشک شلیل، میوه خشک توت، میوه خشک زردآلو، میوه خشک سیب و … این میو‌ه‌ های لذیذ و خوشمزه سرشار از مواد مغذی برای بدن اند. نگهداری میوه خشک کار نسبتا سختی است و بایستی دور از رطوبت و گرما نگهداری شود. شلیل خشک فله یکی از انواع میوه های خشک است که در ظرف آجیل جای خود را پیدا کرده است و به همراه مغزها به مصرف می‌رسد.

مرکز فروش شلیل خشک فله

مزایا و معایب مصرف شلیل خشک

مزایا و معایب مصرف شلیل خشک

بسیار مغذی و کم کالری است و از نظر چربی نیز دارای مقدار کمی است. اما سرشار از ویتامین A و C است. پوست آن قابلیت خوراکی داشته و سرشار از فیبر است. لذا در پیشگیری و درمان یبوست نقش مهمی دارد. شلیل خشک یک‌ منبع غنی از بتاکاروتن و آنتی اکسیدان است. پس می‌تواند با کاهش رادیکال های آزاد به پیشگیری از سرطان کمک‌ کند. هم چنین آنتی اکسیدان پلی فنول موجود در آن به کاهش بیماری های قلبی و دیابت کمک می‌کند‌. میوه خشک شلیل مواد ضروری برای تقویت بینایی را دارا می‌باشد.

این میوه سرشار از ویتامین A است. این ویتامین در پیشگیری از کاهش بینایی در نور کم یا همان شب کوری نقش به سزایی دارد. این میوه خوشمزه و لذیذ در زیبایی و شفافیت پوست نیز نقش دارد و از ایجاد چروک و آسیب ناشی از آفتاب و اشعات UV جلوگیری می‌کند. میوه خشک شلیل به تقویت و سلامت روده‌ها کمک می‌کند. فیبر محلول و نامحلول موجود در آن به افزایش حرکات روده کمک می‌کند.از این رو مصرف شلیل خشک به همه افراد در همه سنین توصیه می شود.

فروشگاه عرضه شلیل خشک فله

فروشگاه عرضه شلیل خشک فله

میوه های خشک به خاطر خاصیت های بی شمار و طعم و مزه لذیذ طرفداران زیادی دارند. این میوه ها با تنوع بالا در بازار عرضه و به فروش می‌رسد‌. اگر شما قصد خرید میوه خشک شلیل را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده ی آن است چرا که علاوه بر خرید یک محصول با کیفیت می‌توانید از تخفیف ویژه خرید عمده نیز بهره مند شوید. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت میوه خشک شلیل می‌توانید با مراجعه به سایت معتبر فروش میوه خشک لیستی از محصولات ارائه شده به همراه قیمت آن را دریافت کنید.

چنانچه مایل به خرید میوه خشک شلیل می باشید اما فرصت رفتن به بازار را ندارید و یا از محل فروش این میوه‌های خشک فاصله دارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه عرضه شلیل خشک این محصول لذیذ را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما